Wix Answers

Do not post confidential info such as passwords or financial information.
Cancel
Post Question
wix Wix Team

The Wix App Market is available here and from the left side of the Wix Editor. The Wix App Market contains hundreds of apps created either by third-party developers or by Wix. Many of the apps are available for free or have a free version. Some of the apps have the option to upgrade to a premium version with extra features.

 

Click on the image below to browse through the apps in the Wix Apps Market:
 

 

Click here for more information about the Wix App Market.

Replies(54 replies total)

Show my replies first
  • pogaplayer

    Replied by pogaplayer April 18, 2014

    I upgraded to the app shopify. It asks me to launch The shopify admin.. It then takes me to a page to sign into shopify I don't have a acct with them.. So I called them, they seem to be clueless on how any of this works.. I am terribly unsatisfied with your platform. i was one of your first time user years ago, and I am shocked with the years past you haven't updated alot of your help sources.. SO where did my payment go to. I cant seem to find it any where here in my acct with you, and shopify doesn't know where the  payment went to, and how any of this even works... mysweetlollipops.com

    • Kosta Wix Team

      Replied by Kosta April 18, 2014

      Hi,

       

      I am sorry for any inconvenience. 

      I see your purchase of "Shopify" has been canceled and you have been refunded. 

      You can see it (and an invoice) under My Account -> Manage Premium -> Billing & Payment.

       

      Please let us know if you require any further assistance!

      Kosta, Customer Solutions.
  • dancedadtim

    Replied by dancedadtim April 17, 2014

    The Sellfy App does not work with iPhone 4s devices. I contacted Sellfy and they said it was a problem with Wix coding. My customers are also saying that their screen freezes when attempting to use the Sellfy app with an iPad. Please advise!

    • Noa Wix Team

      Replied by Noa April 17, 2014

      Hi,

       

       

      I noticed that you have posted multiple questions on the forum.
       
      In order to receive a more accurate response and to avoid any confusion with overlapping material, please post your question only once.
       
      This will also speed up our response time to you since you will not have to repeat your issue multiple times and explain it to multiple representatives.
       
       
      Thanks,
      Noa - Wix Team
  • melanieglucksman

    Replied by melanieglucksman April 15, 2014

    Apps don't show on my page at all

    I followed all the steps to add apps for comments and facebook likes and shares to my page, but when I click add it just sends me to my account page, no apps show up on my page or under my apps. Please help

    • Darth V.

      Replied by Darth V. April 16, 2014

      Hello!

       

      Are you able to open Wix App Market in your website editor? 

      Click here for more information about the Wix App Market.

      Best regards, WIX Team
  • lizmccann

    Replied by lizmccann April 13, 2014

    Is there a match making/dating app? I can't seem to find one in the market.

     

    Thankyou

  • ledenenergieimpuls

    Replied by ledenenergieimpuls April 2, 2014

    In the Appmarket the price of 123Formbuilder is $ 4,95 /month, when I order the app I am supposed to pay € 4,95 /month plus vat. So in Euros in stead of Dollars and plus vat That's quite a difference! I'd like to know the actual price!

    • Ellie Wix Team

      Replied by Ellie April 2, 2014

      Hi ledenenergieimpuls,

       

      Thank you for contacting us.

      Wix pricing may vary depending on your geographical region due to changing global market conditions and currency exchange rates.

       

      For example the costs of maintaining our services (hardware, labor, billing, marketing, etc.) in Europe are not the same as maintaining our services in the US. Due to the complexity and dynamic nature of the costing formula, to convert US Dollars to an exact Euro amount would require us to change our prices daily.

       

      For subscription based services the challenge is greater as you might be charged different amounts each renewal period. For these reasons as well as popular demand not to handle exchange rates, commissions etc, we have decided that a fixed "local currency" price is the best solution for our subscribers ensuring that you will be charged the agreed upon price and Wix will cover the difference in the exchange rate.

       

      Please do not hesitate to contact us again with any questions you may have regarding this or any other matter.

       

       

      All the best, Ellie
  • rockthepoleinfo

    Replied by rockthepoleinfo March 31, 2014

    app for reservation system

    we are a dance school and are looking for a new reservaton system and would like to ask if wix provides any reservation system where our clients can register, book classest etc.

    • CarleyS Wix Team

      Replied by CarleyS April 1, 2014

      Hi rockthepoleinfo,

       

      Wix offers a number of third party apps and there are a few options that you can try for the service that you require. To learn more about the available apps, please see the Best Reply above.

       

      I would suggest trying one of the following apps:

      Appointment Booking

      Appointment Scheduler

      Appt. Booking + CRM

       

      If you need any further assistance, please let us know.

       

      - Regards, Carley
  • heathersno1

    Replied by heathersno1 March 22, 2014

    I have a premium package, but when I try to get an app that is available for premium packages, I keep being told I can't get all the features of the app until I upgrade to premium. What is going on???? I am having a hard time with your site - every time I use it I have some sort of hassle. Nothing ever goes smoothly.

    • ariadned Wix Team

      Replied by ariadned March 22, 2014

      Hi heathersno1,

      The upgrade of a site doesn't have to do with the upgrade of an App. Each App was developed by a different third party company and has its own terms of use.

       
      Becoming a premium user enables you to connect your domain, among other premium benefits, according to each plan.
       
      Wix gives you the opportunity of adding Apps to your site, both free and premium. It's your choice whether to use the free version, or to use the extra features that are activated when you upgrade it.
       
      The Apps available in the Wix App Market have different features, and not all of them need to be upgraded. For more information about the Wix App Market, please click here.
       
      Best,
      Ariadne - Wix Team
  • testmarshal

    Replied by testmarshal March 17, 2014

    please somebody help. is there any app that would make me administer tests online? where candidates can take tests and get results instantly.

    • Natty

      Replied by Natty March 18, 2014

      Hi,

      There is currently no app that generates tests, however, you have plenty of form apps available in the app market in the Forms section: 

    • testmarshal

      Replied by testmarshal March 18, 2014

      okay Thank you. But how is it done. please give some suggestions. I really need to incorporate online test to my wix site. with or without an APP

    • Daniel M Wix Team

      Replied by Daniel M March 18, 2014

      Hi,

       

      If you take for argument sake the 123formbuilder app, you can view it's different capabilities and if they suit your needs you can add this app through the Editor.

       

      Please note apps have free features and some features are available only if you upgrade to the app's premium plan. Apart from that, being that this is a third party app, if you encounter any technical difficulties or general questions, the app has it's own support address you can contact them anytime at:

       

      Kind regards,

      - Daniel M, Wix team.
  • terrytodd85th

    Replied by terrytodd85th February 11, 2014

    My Wix apps doesn't show up. Like it's hidden.

    • Nicole Wix Team Wix Team

      Replied by Nicole Wix Team February 11, 2014

      Hi terrytodd85th,
       

      What apps don't show? Please elaborate in order for us to help you better.
       

      Please also provide us with a screen shot of the problem. For instructions on how to take a screenshot, please use this link.
       

      To upload the screenshot, simply click on the "Upload" button and follow the steps.
       

       

      Thanks, Nicole,
  • fifecommonroom

    Replied by fifecommonroom February 7, 2014

    Wix app still available?

    Is there still a Wix app? I deleted it months ago because it wasn't working. I tried to find it againi, but can't see it.

Add reply

Mark this reply as Best Reply
Close open child tickets
Post reply