Wix Answers

Do not post confidential info such as passwords or financial information.
Cancel
Post Question
wix Wix Team

If you are having trouble building your Wix site, connecting your domain or email account, or any other matter, our Customer Support team are here for you and would be more than happy to assist. Email or post your question below to get assistance or see the related tutorials and FAQs on the right.

 

If you cancel your premium plan within the first 14 days you will receive a full refund. Please allow up to 20 business days for your refund to appear on your credit card statement. If you cancel your premium plan after the first 14 days, you will not receive a refund.

 

To cancel a premium plan: Sign in to your Wix account > hover over Subscriptions > click Premium Plans.

Next to the relevant plan, click Manage > next to Next Payment, click Cancel payments.

 

Note: The 14 day trial period is relevant for premium plans only. Domain names, mailboxes and apps are not refundable.

 

For more information, click here.

Replies(340 replies total)

Show my replies first
  • dreams2realityinc13

    Replied by dreams2realityinc13 2 days ago

    hello i just purchased a upgrade then canceled when will i receive my refund ?

    • Kylie - Wix Billing Team Wix Team

      Replied by Kylie - Wix Billing Team Yesterday

      Hi dreams2realityinc13,

       

      Thank you for contacting Wix Billing.

       

      Your initial Wix Combo monthly premium plan has been cancelled, and you have been refunded $10.95.
       
       
      You will no longer be charged by Wix for the premium you've cancelled.
       
       
      If you have any further questions please let us know.
       
       
       
  • emlawitts

    Replied by emlawitts 4 days ago

    Hi,

    I was just billed (July 17th, 2014) for another year's renewal on my website. I do not want to keep the website for another year, and would like the $150 dollars refunded to my account. 
    I have already canceled my auto-renew payment for next year, can you please confirm for me that my money will be refunded?

    Thank You,
    Eva

    • Keren Wix Team

      Replied by Keren 4 days ago

      Hey Eva,

       

      Thank you for contacting Wix support! 

      Your Wix Premium Package has been cancelled, and you have been refunded.

      Please allow up to 20 business days for your refund to appear on your credit card statement.

      You will no longer be charged by Wix for the premium you've cancelled.

      In addition, if you also purchased a domain name through Wix that you would no longer wish to continue please be sure to cancel it.

      Thank you for using Wix.

      Keren, Wix Support
  • moralesfabian

    Replied by moralesfabian July 1, 2014

    Im am Being Charged to My Paypal Account for A Wix Site That is Not Mine.I called Paypal Support They said  to Call Wix Support Because It was An Authorized Signature Payment . This Is The www.mirandafamilybullies.com and This is The Email for That Account Mirandafbullies@aol.com . Im not sure How Long Wix has Been Charging My Credit Card But I would Like A Refund . 

    • Anat Wix Team

      Replied by Anat July 1, 2014

      Hey,

       

      I understand that you've already contacted our call center and this issue had been resolved. 

      If not, please let us know.

      Anat - Wix Team
  • summerholidaysicw

    Replied by summerholidaysicw June 28, 2014

    Hi,

    I was charged a full year subscriptions without any notifications by your side on 19 and 20 May 2014 for the renewal and domain.

    However I would like to keep the domain, pls advise how to go about it?

    • summerholidaysicw

      Replied by summerholidaysicw June 28, 2014

      Also pls advise on the refund process?

    • Keren Wix Team

      Replied by Keren June 28, 2014

      Hey,

       

      Thank you for contacting Wix support! 

      Wix send notification e-mails to the users two weeks before expiration of the yearly package in order for them to decide if they want to continue the use of the premium or to cancel it. 

      If they cancel on time they are not charged. 
       
      I understand that somehow you missed this e-mail.
       
      To cancel your Wix upgrade, please follow the directions here.
      When you have cancelled, please contact us and we can issue the refund/void the invoice.
       
      We never remove/destroy websites. If you go back to free from premium you’ll simply have your original Web address and Wix ads but you will still have full control of your site. 
       
      We are sorry to hear you have decided to cancel your Wix Premium upgrade package.  We hope you re-consider your decision and should you require any further assistance please don’t hesitate to contact us.
      Keren, Wix Support
  • arnel7

    Replied by arnel7 June 25, 2014

    Hi there please refund $99 into First National Bank

    FNB Savings Account
    62434465987
    251655

     

    • Niv Wix Team

      Replied by Niv June 25, 2014

      Hi,

      Since you have cancelled within the 14 days trial period a refund was automatically issued to your account. 

       

      Please be informed that it may take up to 20 business days for your refund to appear on your credit card statement.

       

      If you have any further questions, please let us know.

       

      Kind regards,

      Niv, Wix Support
  • djmarkcollin4

    Replied by djmarkcollin4 June 20, 2014

    After automatic account (premium) renewal is the a time limit to receive a refund?

    • Leah Wix Team

      Replied by Leah June 20, 2014

      Hello,

       

      The premium upgrade can be cancelled within the first 14 days.

       

      I  hope this helps! Please let us know if we can assist you further.

      Sincerely, Leah Wix Team
  • marisaferrara

    Replied by marisaferrara June 19, 2014

    I cancelled my Wix accounts and websites. I've been a customer for years and my ecommerce has never worked even after I reported the errors. I do not want to continue to use Wix. I keep getting charged although I cancelled my site. I would like a refund for the charges. Your help is greatly appreciated! 

     

     

    • Niv Wix Team

      Replied by Niv June 20, 2014

      Hi,

      I checked your account and noticed that you have cancelled your plan on May 29, 2014. I voided your renewal payment for May and June, so you will not be charged anymore.

       

      If you need any further assistance, please let us know.

       

      Kind regards, 

       

      Niv, Wix Support
  • i10623

    Replied by i10623 June 18, 2014

    Please refund my account because I don't need anymore wix and I have a different website builder. I tried to do the refund online but it is very complicated to do it. 

    • Janet - Wix Billing Team Wix Team

      Replied by Janet - Wix Billing Team June 19, 2014

      Hi,

      I see that you cancelled your premium on June 18, and the premium will expire on July 15, 2014.

      You will no longer be charged for this cancelled premium.

       

  • hairworksbynikki

    Replied by hairworksbynikki June 13, 2014

    Why is my comment continually deleted? 

    • Keren Wix Team

      Replied by Keren June 13, 2014

      Hey,

       

      Thank you for contacting Wix support! 

      I'm not sure I fully understand what you are referring to. Please elaborate your matter so we can further assist you with solving your matter. 

      Keren, Wix Support
  • spikeyweasleman

    Replied by spikeyweasleman June 10, 2014

    Hi, I would like a refund on a package that already renewed unnecessarily. I ordered for one month as a trial only, and realized that your system is not good for me. Please cancel this package and refund the charge for the second month. Thank you!

    • Anat Wix Team

      Replied by Anat June 10, 2014

      Hi  spikeyweasleman ,

       

      Thank you for contacting Wix support.

      I can see that you have purchased a monthly plan in May. Please note that we offer a 14 day trial period, If you cancel within this time frame, you will receive a full refund. Afterwards, you can cancel at any point and you will not be charged starting from the upcoming month. Unfortunately, we cannot issue a refund in this case.  In order to cancel your premium plan, please follow the steps provided here

       

      Please let us know should you require further assistance. 

      Anat - Wix Team

Add reply

Mark this reply as Best Reply
Close open child tickets
Post reply